Alla inlägg den 6 juni 2011

Jag har ju bestämt att jag ska åka på studiebesök till Stockholm om mindre än 2 veckor, dock kan jag ana att det har smugit sig in lite mer mentalpress än vad som var tänkt. Hmmmmm..... Jag är ändå rätt nöjd med att jag kommit underfund med det så att jag kan träna på att tänka annorlunda under kommande veckor. "Snackmaskinen" (hjärnas tankar) spelar oss spratt ibland, men om man inser att det är snackmaskinen som är igång, så går det ganska lätt att häva "sprattet"   


Under denna långa helg har det blivit en hel del träning, vi har varit på semester i Danmark och har klämt in ca 2 träningspass per dag samt en MASSA nyttig miljöträning  .


Idag var vi hos coachen Anders Kjernholm och fick lite "bra-att-tänka-på"-tips, tex att jag gör massiva DK´n i dumrutan  , hur vi ska tänka och fixa till app.m.dir som ju har havererat  , hur vi ska störningsträna på bästa sätt samt att vi faktiskt ska åka på studiebesök och inget annat  .

Tack för skjutsen och mycket trevligt sällskap, Erica!!


STORT GRATTIS till Mona och Fira som vann sin debut i elitklass med SM-poäng inför 2012   

Ovido - Quiz & Flashcards