Direktlänk till inlägg 28 april 2011

VI KOM MED!!!!!

Av Karin Fischer Kristiansson - 28 april 2011 20:06

JIHOOO     . Vi kom med till SM!!!! Nu kan jag börja använda halbandet med gott samvete:

  vissa har sett det förut.......

Stort grattis till alla andra som också har kommit med!!!!   


TACK E för en givande träning idag, roligt att qlura lite tillsammans! Vi ses ju snart igen!!   Pratade med S, hon kanske hänger på också om inte bondeplikterna kallar....   


Träningstävling i Trollhättan nästa torsdag, ni som kan - häng på!!!   



 
 
Ingen bild

Dubbel

28 april 2011 20:23

Stort Grattis! (även om man inte blev speciellt förvånad.. )

Karin Fischer Kristiansson

28 april 2011 20:27

TACK Anders!!!
Kul att du läser min hundiga blogg =)

 
Ingen bild

Jonas

28 april 2011 20:38

Inte tråkigt, nu är det "bara" att sikta vidare ;)

Karin Fischer Kristiansson

28 april 2011 20:40

Ja, du Jonas........ vi ska åka på studiebesök på detta SMet och se och lära så mycket vi bara kan - så får vi se vad det kan bli framöver ;)

 
Ingen bild

ulrika engelbrecht

28 april 2011 21:03

åh va kul har du en blogg!!!(kanske inget nytt men jag har väl missat det)
ser att du är mycket aktiv med din/dina hundar ...
kul
bamsekram Ullis

Karin Fischer Kristiansson

28 april 2011 21:15

KUL att du hittade hit, Ullis!!! Ja, det är hund för mest hela slanten....... ;)
Bamsekram till dig med!!

 
Ingen bild

Marie o Unni

28 april 2011 21:22

Åh vad kul, och oavsett om det blir tävling eller studiebesök, är jag säker på att det blir en häftig upplevelse.

Karin Fischer Kristiansson

28 april 2011 22:18

TACK :D!! Vi ska ha så kul vi bara kan, oavsett ;)

 
Erika, Noa & Scout

Erika, Noa & Scout

28 april 2011 21:28

Tack själv!! Mycket givande träning! Hoppas att S också kommer nästa gång. Grattis till att SM-platsen är klar - nu är det bara att ösa på!

http://www.springertok.wordpress.com

Karin Fischer Kristiansson

28 april 2011 22:17

TACK Erika!!!!! :D

Vi ses på söndag!!! :P

 
Ingen bild

Ann,Trolla o Gin

28 april 2011 22:30

Såklart ni kom med...det e ni verkligen värda...det e en fröjd att se er!!!
Massa Grattis kramar till er båda;)

Karin Fischer Kristiansson

29 april 2011 07:53

Tack Ann!!!
Kram tillbaka!! :D

 
Ingen bild

gittan

28 april 2011 22:31

Åhhh, vad roligt!!! Lycka till!! Blev förresten ingen kurs för mig till helgen.... inställd, det fattades två.. Himla synd!!!

Karin Fischer Kristiansson

29 april 2011 07:53

Ja, det är riktigt kul - tänk vad mycket vi ska se och lära =).
Trist att det inte blev någon kurs :(

 
Jenny/Nike

Jenny/Nike

29 april 2011 07:12

STOOORT grattis! Vad kul! Vi kommer att sitta där vid ringside och heja av alla krafter!

http://lydnadshundar.bloggagratis.se

Karin Fischer Kristiansson

29 april 2011 07:52

Tack! Vad kul, Jenny, då ses vi 2 gånger under försommaren, talangläger och SM :D

 
Hanna

Hanna

29 april 2011 08:46

G R A T T I S!!!

http://www.kennelblagul.blogspot.com

Karin Fischer Kristiansson

29 april 2011 10:32

TACK!!!!!!!!! =D

 
Ingen bild

Agnetha

29 april 2011 09:44

Grattis! Och: VAD VAR DET JAG SA!? :D
Men jag trodde ju att det redan var klart... Vilket jag också skrivit på hemsidan för lääääängesedan. ;)

Karin Fischer Kristiansson

29 april 2011 10:32

Ja, det var klart, men jag var lite rädd att jag skulle halka ner under 60 sträcket, men så fick vi deltagarlistan igår och då kunde jag släppa de farhågor jag hade.
Och JA, jag ska försöka bidra med en bild på min hund till hemsidan........ ;)

 
Ingen bild

Sandra Benjaminsson

29 april 2011 19:12

Grattis Karin, det är du väl värd. kramar Sandra

Karin Fischer Kristiansson

29 april 2011 21:28

Tack så mycket Sandra!! Om några år kanske vi åker tillsammans ;). Hur går det med valpen??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Här var det inte uppdaterat på länge.....   Men....................... Vi vann rankingtävlingen i Kungsör idag!!!!!   12 rankingpoäng!!! Vi hade startnummer sist, kul upplägg där vi gick in på planen 4 gånger, först platsliggning, sedan 4 mom...

Av Karin Fischer Kristiansson - 12 februari 2013 14:05

Hon var tänkt som framförallt hovdam och sparringpartner till prinsessan - hon blev det - men hon blev så mycket mer!!! Hon tillför en massa glädje till hela familjen, hon är alltid full av energi, tar livet med en klackspark, är med på alla upptå...

Av Karin Fischer Kristiansson - 11 februari 2013 20:02

Lov skulle nog inte Qlura säga, kanske mer sport som i träning som i jätte roligt :-) Backträning / intervaller på morgonen, detaljer på lunchen, länkar på eftermiddagen och vittring i hotellkorridoren innan läggning. Det Prinsessan inte tycker...

Av Karin Fischer Kristiansson - 2 februari 2013 13:43

Idag var vi två tappra som dök upp för tävlingsträning. Gruppmomenten funkade ok, note to my self - tass förflyttning i sitt i grupp. Planen var att länka ihop hela elitprogrammet i traditionell ordning med kommendering, för att se hur det håll...

Av Karin Fischer Kristiansson - 28 januari 2013 20:14

Kan bli låångt detta...... Det absolut roligaste och mest inspirerande landslagsläger jag varit på      Fredagskvällen började med tankar från mentalcoachen P-O om hur man kan analysera vad man gör som påverkar tävlingssituationen och åtgärder ...

Ovido - Quiz & Flashcards