Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Karin Fischer Kristiansson - 25 februari 2012 19:58

Matte har legat sjuk i soffan i en vecka....  Qlura har fått de promenader hon behöver tack vare snäll svärmor och man, så på det sättet har det verkligen inte gått någon nöd på henne. 

Men jag har haft väldigt dåligt samvete för att Qlura inte har fått den träning jag tycker att hon behöver - och framför allt hon själv tycker att hon behöver, vilket hon tydligt talat om varje kväll...   . Vi har ju en rankingtäving om 3 veckor som gäller en plats till Saltzburg - så det gäller ju att ligga i.....   


Men döm om min förvåning, eller egentligen är jag inte så förvånad - men jag glömmer det varje gång - ... vi hade det bästa träningspasset på mycket länge igår, både jag och Qlura var taggade och motiverade till träning - OJ vad bra det blev   

Så från och med nu ska jag försöka komma ihåg:


Träningsuppehåll är inte skadligt - det är till och med nyttigt!!!!   



Ovido - Quiz & Flashcards