Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Karin Fischer Kristiansson - 22 juli 2011 08:53

Vi höll oss till planen och Qlura skötte sina kort väl! Jag behöver dock fundera på hur jag ska få henne att förstå att hon inte ska nypa i någon annan vittringspinne än den rätta  . Min hypotes nu är att hon har lite för bråttom hem till sin boll och att jag kanske behöver belöna med något mindre häftigt en period. Vi provar, så får vi väl se, annars får vi väl göra en ny plan  .


Jag har sagt det förut, men säger det gärna igen - tävlandet hade varit helt omöjligt utan goa och hjälpsamma träningskamrater - STORT TACK till er alla!!  


Tyvärr, drog nog Qlura lite väl häftigt igår, så hon är lite tassöm på vänsterfram, blir simning och lite lugnare träning en liten period. Fick tips om bra tassalva - skall införskaffas!   


Qlura på semester:


           


Ovido - Quiz & Flashcards