Alla inlägg den 6 maj 2011

Det känns som om vi har tränat väldigt lite det sista............ men det har vi nog inte.......


De träningar vi har genomfört har dock varit riktigt bra! Vi har haft 2 jätte bra träningar med E på två, för Qlura, nya platser - suveränt med E som också är ett detaljfreak med höga mål   .


I trädgården gör vi kluriga banor med mycket koner, hinder och apportbockar mm, vi försöker hitta nya platser, få så mycket kommendering och störning som möjligt - konstigt för det känns som om tiden inte räcker till och att jag skulle vilja ha 2 dagar på varje dag.   


Igår hade vi träningstävling på klubben och jag är riktigt nöjd med att jag klarade att hålla mig till min plan trots att skytteklubben hade en "hayday". Qlura klarade det mycket bättre än förra gången, tycker jag. Dock blev länken med vittring och fjärr för svår, för då dök det upp lite för många störningar. Men när vi gjorde om den så funkade den fint   . Goa lilla Qlura som försöker så gott hon kan i alla lägen!!!


Har fått några tänkvärda och nyttiga tävlingspykologiska tips av coachen, Anders K idag - matnyttigt. Här ska tränas även på det.....


Imorgon ska vi iväg på roligheter  , ett mini genrep innan SM, med många duktiga tjejer!!!!! Vi ska rigga 3 ringar och göra ett SM-upplägg - återkommer under helgen om hur det var. Men det ska bli jätte spännande att få vara med alla dessa kompetenta gamla/nya och kommande SM-ekipage.

Det blir en bra avstämning inför tävlingen nästa vecka, veckan därefter är det talangläger fredag - söndag och den 6 juni ska vi till Anders Kjernholm sedan är det faktiskt nästan dags........... Hu...    Däremellan ska vi ta vara på alla goa träningskamraters hjälp - för utan dem vore det helt omöjligt - TACK ALLA!!!!! Ingen nämnd, ingen glömd, alla lika värdefulla   

Skapa flashcards