Alla inlägg den 16 december 2010

Bloppis-annons
Av Karin Fischer Kristiansson - 16 december 2010 19:37

      

Djur & tillbehör, Säljes - Lilla edet (Västra Götalands län)
Pris:    600:-
Telefon:    0702-120988
 
Av Karin Fischer Kristiansson - 16 december 2010 17:30

  


Vilken otrolig tur att jag fick hänga med på en bokning av en inomhushall idag!! Det har regnat och varit blaskigt och slaskigt och halt..... Stort tack för all hjälp jag fick   

Idag vågade jag mig på att köra igenom alla moment, utom inkallande med ställande och läggande - jag ville inte riskera för mycket. Och hon fixade dem rätt ok faktiskt, apporteringsdirrigeringen löste hon fast den låg på diagonalen, men rutan är ett aber.... hon stannar gärna grunt.....


Lösningen på det tror jag är att lösa sista länken först (förståss), dvs att hon springer med full fart in på kort avstånd, för att sedan länga på avståndet. Jag tänker att det är lätt att lösa problemet genom att ta fart, dvs köra långa rutskick, men då, tänker jag, att då finns ju grundproblemet kvar. Vad tänker du??


För övrigt så är det tydligt att den så säkra fjärrdirigeringen blir skakig när den länkas sist i en kedja - träna mer, på den roliga sidan så löste hon vittringen fint, hon tog pinnen som hon skulle, först enbart pinne, i momentet och sist i en liten länk - duktiga lilla Qlura!     (Monia tyckte denna smily passade här)


Tyvärr blev det inget simmat idag, de hade haft strömavbrott, så de fick ställa in. Men vi fick pulsat lite i snön i alla fall   

Skapa flashcards