Alla inlägg den 2 november 2010

Av Karin Fischer Kristiansson - 2 november 2010 15:56

Min mail har legat nere och samtidigt så slarvade jag bort lösenordet till bloggen, så nu var det ett tag sedan.


Vi har varit på talangläger, sååå kul!!!   Så otroligt många duktiga ekipage! Nu är vi taggade till tänderna. Nu ska här finslipas!! Och kanske att jag anmäler till en tävling innan nyår, även om det inte var planen... Jag har fått en film på minitävlingen vi gjorde på lägret, men jag vet inte hur man lägger in den   , någon som kan hjälpa mig, som vet hur man gör....


Tyvärr är Qlura lite halt för tillfället. Men vi var hos Kristina på Aktiv Hund och Qlura fick massage, laser, stå på vibrationsplattan, simma och ett träningsprogram att göra hemma. Sedan ska hon bli fit for fight igen, om ca 5 veckor eller så. Vi får träna lydnad, tack och lov, men inte fart momenten, än på ett tag.


Ovido - Quiz & Flashcards